Samstag, 14. August 2010

On tiptoe

Hallo!
Gestern sind meine Lili of the valley Stempel angekommen *freu*!!!
Ich finde sie absolut super und habe Euch gleichmal eine Karte mitgebracht.
Es ist meine erste runde Easel-Card.
Der Stempel heißt on tiptoe.


hier sieht man nochmal besser, dass ich mit Stickles nicht gegeizt habe:



und hier sieht man die Perlen, Spitze, Brad und den Schnörkel von Nahem:




Die Karte passt zu vielen Challenges, nämlich zu:
craftaliciouschallenges - pearls and swirls
babsiskartenshopblog - Stanzformen
sirstampalotchallenge - bring on the bling


Hier habe ich die Karte noch in freier Natur fotografiert:



Wünsche Euch ein schönes Wochenende!


Kommentare :

  1. Lilli of the valley ! EASL beautiful card! Love the shape!
    Thank you for playing with us over at PFOP and good luck! X

    AntwortenLöschen
  2. Gorgeous work and a fabulous design. Thanks for joining us this week at CCC.

    Liza x

    AntwortenLöschen
  3. Gorgeous creation, thanks for joining Sir Stampalot’s challenge, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    AntwortenLöschen
  4. Very pretty! Love the way you colored this sweet image. And the pearls and swirls are just perfect! Thank you for joining us at Craftalicious. Hugs, Diana

    AntwortenLöschen
  5. Thank you for joining us at Cupcake Craft this week with such a delightful card Nela ! Love the soft colours and the sweet image ! Good luck ! Smiles from Catherine

    AntwortenLöschen
  6. DAs ist ja eine tolle Karte.
    Vielen Dank für Deine Teilnahme bei der BSKB Challenge.
    LG annette

    AntwortenLöschen
  7. Huhu Nela,
    deine Karte finde ich super schön!!!!!
    Eine runde Easelkarte hab ich auch noch nie gemacht :-)
    Wäre mal Zeit :-)))
    LG Rosinova

    AntwortenLöschen
  8. Das ist aber eine wundervolle Karte geworden!
    Vielen Dank für Deine teilnahme bei der BKSB-Challenge!
    Liebe Grüße
    Babsi

    AntwortenLöschen
  9. Super duper cute and love the shape. Thanks for joining us at Sir Stampalot.
    Pinky

    AntwortenLöschen
  10. Hi Nela

    What a beautiful easel card, the shape is so different and such pretty pastel colurs.

    Thank you so much for joining us ar Stampalot Challenge this month and good luck.

    B x

    AntwortenLöschen
  11. Gorgeous card and i absolutely love this image. Thanks for joining us at Craftalicious this week. luv gina xx

    AntwortenLöschen
  12. A very pretty Easel card and a fab choice of image, just love those LOTV stamps. Thanks for joining us at Craftalicious.

    Hugs Tracy x
    P.S. I have candy on my blog if you want to hop over

    AntwortenLöschen
  13. A wonderful card with such a sweet image , thanks for joining us at Sir Stampalot this month and good luck
    Hugs
    Francesca

    AntwortenLöschen
  14. Hi Nela this is beautiful I love your shaped easel card the image is gorgeous thank you for sharing this with us at Sir Stampalot this month.
    Hugs
    Lorraine x

    AntwortenLöschen

Danke schön, dass Du Dir die Zeit genommen hast, mir zu schreiben! Ich freue mich es zu lesen!