Dienstag, 7. September 2010

Abendgebet

Hallo Ihr Lieben!
Nachdem ich in letzter Zeit sehr viel mit rosa gebastelt habe, war es mir mal nach hellblau.
Und zwar habe ich eine Wolkenkarte mit Mond gemacht.
Die beiden Stempel heißen so heavenly Tilda und so heavenly dove.

Tildas Flügel glitzern mit Stickles stardust.


Hier die Taube, süss oder?



Und hier ein englisches Kindergebet.


Die Karte habe ich für diese Challenges gemacht:
justmagnolia - anything goes
magnoliadownunderchallenges - FEATHERS, FUR OR FINS
theshabbytearoom - tag
creativeinspirationschallenge - Anything except Square or Rectangle

Über einen Kommentar würde ich mich freuen.

Kommentare :

  1. Super schön! Habe gerade schon auf der Elfe gestaunt. Die Karte sieht wunderschön aus. Ist die Wolke so entstanden oder aus einer Vorlage?
    Finde die Idee total klasse.

    Liebe Grüße
    Manuela

    AntwortenLöschen
  2. Eine traumhaft schöne Karte zum Aufstellen hast du gemacht. Toll von der Idee bis zur Ausführung. Ich bin begeistert!

    Liebe Grüße – Maleika

    AntwortenLöschen
  3. WoWWW - this is a really gorgeous card. I love the little dove and the shape is amazing. A real work of art.
    Thank you so much for playing at MDUC this week,
    Hugs
    Kylie

    AntwortenLöschen
  4. OMGOSH this is so beautiful!! I love your moon shape and your Tilda and little dove are so perfect!! Thanks so much for sharing your wonderful card with us at MDUC this week:-)
    Hugs
    Karen
    xxx

    AntwortenLöschen
  5. How very sweet this is! I just love the fun shape you've created for your card. The cloud tri-fold is fabulous. Love the large moon and the super cute image, too. Great job! Thanks for sharing with us at TSTR.

    AntwortenLöschen
  6. What a totally adorable card, I love how you made it cloud shaped! Brilliant idea. Thanks for sharing it with us at Creative Inspirations.
    Hugs
    Dawn x

    AntwortenLöschen
  7. This is so pretty - love the cloud shape of this card! and such a sweet image! Thanks for sharing with us at Creative Inspirations!

    AntwortenLöschen
  8. This is just wonderful chick. I LOVE those colours and that image is so sweet. Thank you for joining us at Just Magnolia. Hugs Dawny xxx

    AntwortenLöschen
  9. So PRECIOUS ... thanks for sharing with us in the Tea Room :)

    AntwortenLöschen
  10. Such a sweet sweet idea for a card - I can just feel the peace and gentleness of it.
    Thanx for joining us at MDUC this week
    xXx

    AntwortenLöschen
  11. Hi, thanks for joining in with us at Creative Inspirations. What a fabulous card! It is just gorgeous. You have done a really great job here,
    best wishes to you,
    Em.x

    AntwortenLöschen
  12. WOW this is gorgeous! I LOVE the shape and all the added detail, this is just amazing! Thanks so much for playing along at MDUC xoxo Peta

    AntwortenLöschen
  13. AWE! So cute and creative! Gorgeous card!

    Thanks for joining us at Just Magnolia!

    Hugs, Mindy

    AntwortenLöschen
  14. What a clever tri-fold card and just beautiful! Thanks for joining us this week at TSTR! :)

    AntwortenLöschen

Danke schön, dass Du Dir die Zeit genommen hast, mir zu schreiben! Ich freue mich es zu lesen!