Sonntag, 21. November 2010

Ein schöner Tag im Schnee

Hallo Ihr Lieben!
Hier eine frisch gebastelte Karte von mir, bei der es mir mal richtig nach blau war.
Wieder Mal mit dem schönen Stempel Snowy Hug von Magnolia:

Das Motiv ist mit ProMarkern coloriert.
Ich habe mich total gefreut, dass ich bei I love Promarkers in die Top Three gewählt worden bin, weil ich das ja noch nicht so lange mache und habe diese Karte für die neue Challenge gemacht.
ilovepromarkers - snowmen

Der Schriftzug ist von Lili of the valley

Die Karte macht außerdem noch mit bei:

Wünsche Euch einen schönen Sonntag Abend!

Kommentare :

  1. Nice card, I love the snowman and Tilda image, which is beautfully coloured. Thank you for joining us this week at I ♥ Promarkers.

    AntwortenLöschen
  2. Lovely card, Nela. Great image, beautifully coloured. Thanks for joining us at I ♥ Promarkers.
    Tine :)

    AntwortenLöschen
  3. Very nice, thanks for joining us at I ♥ ProMarkers.
    xx

    AntwortenLöschen
  4. Really cute card!
    Thank you for sharing with us at Gingerloft this week, good luck!
    Hugs shell xx

    AntwortenLöschen
  5. Lovely card, one of my favourite stamps,thank you for joining us at I♥Promarkers this week
    Ruth x

    AntwortenLöschen
  6. Lovely snowman card, I love this tilda stamp. Thanks for joining us on I ♥ Promarkers this week.
    hugs
    wynneth
    x

    AntwortenLöschen
  7. Die Karte ist süss geworden. Das Motiv ist aber auch niedlich.
    lg Sandra

    AntwortenLöschen
  8. Lovely card :) Thanks for joining us at Gingerloft Challenges xx Lynn

    AntwortenLöschen
  9. Ohh, I love this Magnolia stamp. You made a great card with her.:))
    Thanks for joining DC.

    Hugs, Rosalien

    AntwortenLöschen
  10. It is had not to love a magnolia stamp, they are so adorable and this one is just the cutest. Love what you have done with her it looks great. Thanks for playing with Gingerloft Challenges.

    AntwortenLöschen
  11. Fab card, lovin the colours, thanks for joining us Gingerloft. xx

    AntwortenLöschen

Danke schön, dass Du Dir die Zeit genommen hast, mir zu schreiben! Ich freue mich es zu lesen!