Donnerstag, 24. Oktober 2013

Mo´s Lieblingsfarbe

Hallo ihr Lieben! 
Heute startet eine neue Challenge bei Mo Manning.
Das Thema lautet:

Mo´s Lieblingsfarbe (Gelb)

und hier ist meine Karte:

Hello my friends!
Today starts a new challenge at Mo Manning.
The theme is:

Mo's Favorite Color (hint: it's Yellow!)

and here is my card:
 

Für meine Karte habe ich diese Sachen gebraucht:
Motiv:  The Damsel von Mo Manning
Blumen von Fred she said (Transparentpapier)
Papier: Maja Design + Clipart Fairy
Stanzen:
Vintage Box Lacing Coffee Stanze von Magnolia
Joy Crafts - Stanze 6002 - 0149
Straßsteine




For my card I have used this stuff:
Stamp: The Damsel from Mo Manning
Paper:
Maja Design + Clipart FairyFlowers by Fred She Said (tracing paper)
Dies:
Vintage Box Lacing Coffee punch of Magnolia
Joy Crafts - Punch 6002 - 0149
Rhinestones




Ich zeige die Karte bei:

Ich wünsche euch einen schönen Tag!

I wish you a nice day!


Kommentare :

  1. Hi Nela,
    What a beautiful Project, the colour are gorgeous, and the the image is so cute, thank you for sharing with us over at Fat-Tastic Tuesday, I hope you will share with us again soon ......
    Hugs
    Suzy B
    XX

    AntwortenLöschen
  2. Too cute Nela. Love that little drama queen and the tag pull you created.

    AntwortenLöschen
  3. Hi Nela
    Beautiful card!! Coloring and image are gorgeous!! Thanks for sharing with us at Fat-Tastic- Tuesday this week...
    Hope to see you next week !!
    Hugs Lisa

    AntwortenLöschen
  4. Hallo liebe Nela,

    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Die Farbkombination gefällt mir sehr gut. Ganz liebe Grüße Silvi

    AntwortenLöschen
  5. Fantastic, such a lovely piece. Thanks for entering x

    AntwortenLöschen
  6. totally LOVE this so cute! by the way we have a DT call at Top Tip Tuesday!! Ends 28th Oct
    hugs me x

    AntwortenLöschen
  7. Wonderful creation, gorgeous colouring and love the vintage look.
    Hugs Mau xx

    AntwortenLöschen
  8. I love this pull card.. so different what a great idea..

    Hugs
    Debbie

    AntwortenLöschen
  9. Sehr schön gemacht, Nela! Die Kartenform ist toll und ich liebe diese zarten Blüten! Die wirken so echt, einfach toll!

    LG, Anja

    AntwortenLöschen
  10. I just love the blooms on your tag card. They're so delicate and pretty and I love the tag card design too. Wonderful project Nela! Hugs!

    AntwortenLöschen

Danke schön, dass Du Dir die Zeit genommen hast, mir zu schreiben! Ich freue mich es zu lesen!