Dienstag, 19. November 2013

Warm Winter Cocoa

Hallo ihr Lieben! 
Heute startet eine neue Challenge bei Sassy Cheryl´s.
Unser Thema für diese Woche lautet:

Winter / Kälte

Ich habe mich für das supersüße Motiv "Warm Winter Cocoa" entschieden.



Hello my friends!
Today starts a new challenge at Sassy Cheryl's.
Our theme for this week is:


Winter / Cold Weather


I have decided for the supercute motive "
Warm Winter Cocoa".


Und hier ist meine Karte:

and here is my card:





 Ich habe benutzt:
 Papier Cocoa von Just so scrappy
Stanze von Memory Box - Fremont Crest
Perlen 

I used:
  Paper Cocoa from Just so scrappy
Die from Memory Box - Fremont Crest 
Pearls

 

Ich zeige die Karte bei:

Wünsche euch einen schönen Tag! 

Wish you a nice day! 


Kommentare :

  1. Hallo, das ist ja ein tolles Kärtchen, da passt einfach alles u so ein herziges Motiv :-)
    voll schön, dass du auch so ein herziges passendes Design-papier hast.
    lg renate

    AntwortenLöschen
  2. gott, wie niedlich!!! So einen heissen kakao hätte ich heute wohl auch gerne, hier ist es richtig herbstlich nass-kalt
    lg
    Cathi

    AntwortenLöschen
  3. Das ist eine ganz entzückende Karte geworden.
    Bei uns ist es momentan auch recht kalt ;)
    LG Ilse (thera)

    AntwortenLöschen
  4. What a fabulous Christmas card. LOVE the warm colors. It's gorgeous!

    AntwortenLöschen
  5. This just is beautiful and it just oozes a "warm and cozy" feel. What a nice color combo with this image. :)

    AntwortenLöschen
  6. Hallo liebe Nela,

    heute schaffe ich es endlich wieder bei dir auf den Blog zu schauen. Was sehe ich ......wieder warst du sooooooo .......fleißig und hast so wunderschöne Sachen gestaltet.
    Die Karte gefällt mir sehr gut und ich schmecke förmlich den leckeren Kakao den die süße Maus trinkt....... Deine kleine Tasche und auch der Adventskalender to go gefallen mir sehr gut. Ich freue mich schon wieder auf meinen nächsten Besuch bei dir.
    Ganz liebe Grüße Silvi

    AntwortenLöschen
  7. Your creation is fabulous Nela. Love color combo - warm colors.
    Jasmina

    AntwortenLöschen
  8. Absolutely adorable and gorgeous too.
    luv
    Debby

    AntwortenLöschen
  9. Hallo Nela,
    eine ganz bezaubernde Karte hast du da gewerkelt und alles ist passend aufeinander abgestimmt,
    lg ulrike

    AntwortenLöschen
  10. Das ist ja mal wieder eine wunderschöne Karte!!! Die Farben harmonieren so toll und das Motiv ist ganz bezaubernd!!!

    Liebe Grüße Sonny

    AntwortenLöschen
  11. Oh Nela! How do you always come up with the most perfect papers? You've done it once again! You found papers with a hot cocoa design!! I love it! And I love the reds and browns...they're perfect together!! Gorgeous coloring too (as always!) Hugs. Pat

    AntwortenLöschen
  12. Fabulous card. I love the image and teh colour scheme is just right. I can almost taste the Cocoa from here. Thanks for joining in with our stitching challenge at Ooh La La creations.
    Alli D xx

    AntwortenLöschen
  13. just stunning, Nela!!! awesome coloring, such rich colors and cute embellishments too! adorable!!!

    AntwortenLöschen
  14. Love the papers, super cute image! Thank you for joining Quirky Crafts this time round, a new challenge starts Sunday evening, hope to see you there!!
    ((Lyn)) DT

    AntwortenLöschen
  15. Love the red and brown combination. Just sweet as it can be Nela.

    AntwortenLöschen
  16. What a yummy card! LOVE this design, everything goes perfectly together here. I would like to thank you for entering my ‘C… is for challenge’ blog and I wish you good luck in the draw.
    Hugs,
    Anna xxx

    AntwortenLöschen
  17. What a gorgeous winter card, love the paper that matches your theme. Thank you for joining the Ooh La La Stitching Challenge, hope you'll join us again tomorrow for a new challenge
    Hugs
    Anne

    AntwortenLöschen
  18. Oh, my goodness-this is so incredibly cute! And, oh, all the beautiful creations I scrolled through to get here! You've been mighty busy and super creative. I LOVE your creations-stunning, ALL of them!!!

    AntwortenLöschen

Danke schön, dass Du Dir die Zeit genommen hast, mir zu schreiben! Ich freue mich es zu lesen!