Dienstag, 7. Januar 2014

Firefly Max

Hallo ihr Lieben! 
Heute startet eine neue Challenge bei Sassy Cheryl´s.
Unser Thema für diese Woche lautet:

Anything goes

Ich habe mich für das süsse Motiv "Firefly Max" entschieden.



Hello my friends!
Today starts a new challenge at Sassy Cheryl's.
Our theme for this week is:


Anything goes


I have decided for the cute motive "
Firefly Max.


Und hier ist meine Karte:

And here is my card:


Der Rahmen um Max ist ein Freebie, dass ihr hier bekommt.

The frame around Max is a freebie that you get here.



Wünsche euch einen schönen Tag! 

Wish you a nice day! 












Kommentare :

  1. I am definitely wishing for a sunny day - it is raining here in England, again! We have had so much that the bottom of my garden is saturated, the grass squelches under foot!
    As to your card, I like the simplicity of your design - its perfect.
    Jane xx

    AntwortenLöschen
  2. This is a stunning CAS design, so cheerful with wonderful colouring.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    AntwortenLöschen
  3. Der kleine ist total süss, die Karte ist super schön glg Gertrude

    AntwortenLöschen
  4. Looks awesome Nela! Thank you for the link for freebie.
    Jasmina

    AntwortenLöschen
  5. Your card this week is so sunny and bright! I love it!

    AntwortenLöschen
  6. Hihi die kenn ich die Karte die ist sooooo süß. Lieben dank nochmal und liebe Grüße.

    AntwortenLöschen
  7. Nela, love your beautiful CAS card. Love everything about this wonderful card :)

    AntwortenLöschen
  8. now, how cute is this!!! love all the open space in your darling scene! thanks for the freebie too!

    AntwortenLöschen
  9. Sweet CAS card Nela/ I do like your doodling .

    AntwortenLöschen
  10. Eine richtig coole Karte!

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  11. Adorable! I love the kid-like feel that you've captured on this card.

    AntwortenLöschen
  12. I am in LOVE with this gorgeous card. It is just absolutely perfect!!!!

    AntwortenLöschen

Danke schön, dass Du Dir die Zeit genommen hast, mir zu schreiben! Ich freue mich es zu lesen!