Dienstag, 21. Januar 2014

Perlen bei Sassy Cheryl´s

Hallo ihr Lieben! 
Heute startet eine neue Challenge bei Sassy Cheryl´s.
Unser Thema für diese Woche lautet:

Perlen

Ich habe mich für das süsse Motiv "Smitten" entschieden.



Hello my friends!
Today starts a new challenge at Sassy Cheryl's.
Our theme for this week is:


Pearls


I have decided for the cute motive "
Smitten".


Und hier ist meine Karte:

And here is my card:


An Stanzen habe ich verwendet:
Spellbinder - Venetian Motifs
Tonic Studios - Holly Rings Set
Cheery Lynn - Fanciful Flourish
All Occasion Dies - Trellis Corner

Dies I used:
Spellbinder - Venetian Motifs
Tonic Studios - Holly Ring Set
Cheery Lynn - Fanciful Flourish
All Occasion This - Corner Trellis



Ich zeige die Karte bei:


Wünsche euch einen schönen Tag! 

Wish you a nice day! 





Kommentare :

  1. Was für ein schönes Kärtchen in tollen frichen Farben, sieht wirklich klasse aus!

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  2. Fantastic use of die cuts Nela, gives the card lots of depth and dimension
    Jane xx

    AntwortenLöschen
  3. Deine Karte ist wieder Wunderschön die Stanze gefällt mir sehr gut
    glg Gertrude

    AntwortenLöschen
  4. Oh Nela!! I LOVE this card! What a fabulous way to layer die cuts...and frame this most precious - and brilliantly colored - new Sassy Cheryl image! I NEED this image too!! My collection is growing and growing!! Thanks for the beautiful inspiration! Hugs. Pat

    AntwortenLöschen
  5. So feminine and vintage. I love it. Beautiful Nela.

    AntwortenLöschen
  6. Hallöchen liebe Nela,
    wow, das sieht wieder total klasse aus. Tolles Motiv und mit den schönen Stanzen passt alles super.

    Vielleicht kannst du mir als Bloggerin helfen? Ich habe meinen HG geändert aber kein Gadget oder was gelöscht. Trotzdem ist mein (alter) Besucherzähler verschwunden. Hast du einen Tipp, ob und wenn ja wie ich den wiederbekommen aknn?

    LG Marion

    AntwortenLöschen
  7. Fabulous card, love the cute image and all the wonderful details.
    luv
    Debby

    AntwortenLöschen
  8. Hallo Nela, das ist ja wieder eine sehr schöne Karte. Tolle Farbwahl und das Motiv allerliebst. Hab noch eine schöne Woche.


    LG Tinchen

    AntwortenLöschen
  9. what a beauty, Nela!!! I love just the partial image in the circle... beautiful!

    AntwortenLöschen
  10. Love your card with the design and all those details makes it fabulous. Thank you for sharing with us at Dragonfly Dreams, hope we see you again soon...
    Love and Huggers ~ Lady Anne xx
    Dragonfly Dreams
    Lady Anne's
    Lady Anne's Friends

    AntwortenLöschen
  11. Wow! I love the way you cropped the image for this card. It's just perfect. . . And beautiful!

    AntwortenLöschen
  12. Beautiful card, love the die cuts its really girly girl!! Thanks for joining us at Hobbycutz, good luck. Susan x

    AntwortenLöschen
  13. Awesome die cuts Nela. Love how you put pearls on card.
    Jasmina

    AntwortenLöschen
  14. Gorgeous, Nela. You have the most beautiful dies and you know how to use them! Your coloring is so beautiful!!!

    AntwortenLöschen
  15. What an adorable card, I so love Sassy Cheryl!

    Thanks so much for joining us at Dragonfly Dreams and I hope we will see you again soon!

    Hugz

    Laurian

    AntwortenLöschen
  16. What a sweet sweet card!! The layout and embellies are so awesome!! :) :)

    AntwortenLöschen

Danke schön, dass Du Dir die Zeit genommen hast, mir zu schreiben! Ich freue mich es zu lesen!