Dienstag, 18. Februar 2014

Stanzen bei Sassy Cheryl´s

Hallo ihr Lieben! 
Heute startet eine neue Challenge bei Sassy Cheryl´s.
Unser Thema für diese Woche lautet:

Stanzen

Ich habe mich für das süsse Motiv "Maddie is flying high" entschieden.



Hello my friends!
Today starts a new challenge at Sassy Cheryl's.
Our theme for this week is:


Dies and/or Punches


I have decided for the cute motive "Maddie is flying high
".


Und hier ist meine Karte:

And here is my card:





An Stanzen habe ich verwendet:
Spellbinder - Filigree Delight
Memory Box - Pinwheel Posie

Dies I used
Spellbinder - Filigree Delight 
Memory Box - Pinwheel Posie





Ich zeige die Karte bei:


Wünsche euch einen schönen Tag! 

Wish you a nice day! 





Kommentare :

  1. Hallo liebe Nela,
    da hast du aber eine wunderschöne Karte gestaltet und das Motiv hast du ganz zauberhaft coloriert,
    glg ulrike

    AntwortenLöschen
  2. Beautiful card Nela. Love die cut around image.
    Jasmina

    AntwortenLöschen
  3. What a fun card, great design & colours. Thanks so much for joining us over at Emerald Faeries Challenge Blog, good luck and hope to see you next time
    ~ Denise DT ~

    AntwortenLöschen
  4. Nela, I love the oval frame you cut to frame your beautifully colored image. The tag and flowers are perfect embelllishments :)

    AntwortenLöschen
  5. Nela your card is just lovely. I think the flowers are stunning. Hugs, joann

    AntwortenLöschen
  6. Adorable! and I LOVE the die!!!

    AntwortenLöschen
  7. Hi Nela!! I love the die cuts you used! The perfect background for this adorable Sassy Cheryl image! I love this, girlfriend!! Hugs. Pat

    AntwortenLöschen
  8. Deine Karte sieht großartig aus, wirklich super gestaltet!

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  9. Nela! this couldn't be any cuter! I love everything! The roses are so delicate!
    hugs
    Judy

    AntwortenLöschen
  10. Oh, Nela, so, so cute!!! Love this gorgeous creation!

    AntwortenLöschen
  11. Precious, absolutely precious Nela. I love those cute little flowers with the pearl centers.

    AntwortenLöschen

Danke schön, dass Du Dir die Zeit genommen hast, mir zu schreiben! Ich freue mich es zu lesen!