Donnerstag, 20. März 2014

Box mit Blüten und Schmetterlingen


Hallo ihr Lieben!
Heute möchte ich euch gerne eine Box zeigen, die ich mit den wunderschönen
Cheery Lynn Stanzen gemacht habe.
Sie läßt sich oben aufklappen und bietet Platz für Süßigkeiten.

Hello my friends!
Today I would like to show you a box that I did with the
beautiful Cheery Lynn dies.
You can open up and accommodate sweets.




Diese Stanzen habe ich gebraucht:
Cheery Lynn-
French Lattice small
Small Angel Wing
Fancyful Flourish
Medium Rose
Embellishment #1
 Tropical Leaves

These punches I have used:
Cheery Lynn - 
French Lattice small
Small Angel Wing
Fancyful Flourish
medium Rose
Embellishment # 1
Tropical Leaves



 

 Vielen Dank an Cheery Lynn!
Die wundervollen Stanzen French Lattice und Small Angel Wing
habe ich bei der Cheery Lynn Challenge gewonnen! 

Thanks to Cheery Lynn!
The wonderful dies French Lattice and Small Angel Wing
I won at the
Cheery Lynn Challenge!

Ich zeige meine Box bei:

Wünsche euch einen tollen Abend!

Wish you a nice evening!

Kommentare :

  1. I love visiting your blog, there is always something beautiful here. A gorgeous keepsake.

    AntwortenLöschen
  2. Die Blüten sind ja wirklich ein Traum.

    LG Jutta

    AntwortenLöschen
  3. Beautiful project!!! Perfect for Spring! Thanks so much for sharing with us over at Decorate To Celebrate!

    Emily
    Mollie's Motif

    AntwortenLöschen
  4. wow was für ein filigranes werk, sehr schön sieht das aus!

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  5. so beautiful thank you for joining the challenge at decorate to celebrate. hugs

    AntwortenLöschen
  6. Hallo Nela, mir fiel spontan ein "Hammermäßig",ich glaub mehr muß ich nicht schreiben.

    LG Tinchen

    AntwortenLöschen
  7. Hallöchen liebe Nela, wow, einfach fantastisch sieht die Box aus.
    LG Marion

    AntwortenLöschen
  8. What a gorgeous project and I really love the way you've used the French Lattice die for this!!! Thank you so much for joining us this week at Cheery Lynn Designs for our challenge!

    AntwortenLöschen
  9. Nela, this is just stunning. You have created a wonderful gift box and embellished it with such beautiful die cuts. Good luck and thanks for joining in on the fun at Cheery Lynn Designs Challenge.

    AntwortenLöschen
  10. I LOVE THIS!!! It is wonderful! Thank for joining us at Cheery Lynn Challenges! Good Luck! ... and thanks for the inspiration! Pinning!

    AntwortenLöschen
  11. Oh boy what a STUNNING creation.....really in awe here I had to pick up my jaw from the floor lol!!!! I really really love it and I am going to try and make one myself such wonderful inspiration from you thanks a bunch!!! Thank you so much for playing with us this week at Cheery Lynn Designs and good luck!!! Have a great weekend hugs Amy ;-)

    AntwortenLöschen
  12. Love the way you used the lattice to make such a beautiful box
    Cheers
    Dr Sonia

    AntwortenLöschen
  13. This is just stunningly gorgeous! Thank you so much for playing along with the Decorate To Celebrate gals!

    AntwortenLöschen
  14. Gorgeous project !I like all your details! Thanks for joining us at The Crazy Challenge!
    Hugs
    Ina DT

    AntwortenLöschen
  15. WOW! this is beautiful, beautiful!! Thank you for joining us over at Decorate to Celebrate.
    Hugs,
    Norma

    AntwortenLöschen

Danke schön, dass Du Dir die Zeit genommen hast, mir zu schreiben! Ich freue mich es zu lesen!