Freitag, 25. April 2014

Happy Birthday Lili of the Valley

Hallo ihr Lieben!
Heute möchte ich euch die Karte zeigen, die ich zum 10. Geburtstag
von Lili of the Valley gemacht habe.
 Happy Birthday Lili of the Valley!

Hello my friends!
Today I want to show you the card that I have done for
Lili of the valley 10th birthday.
  Happy Birthday Lili of the Valley!


Der Stempel heißt "Patchwork Bunch of Balloons" und der Spruch
ist aus dem Set Dreamy Days Circular Sentiments von Lili of the valley.

The stamp is called "Patchwork Bunch of Balloons" and the sentiment
is from the Set Dreamy Days Circular Sentiments from Lili of the valley.


Die Stanzen sind von:
Spellbinder - Floral Ovals
Marianne Designs - Leaves

The dies are from:
Spellbinder - Floral Ovals
Marianne Designs - Leaves

 

ich zeige die Karte bei: 


Ich wünsche euch einen tollen Tag!

I wish you a great day!



Kommentare :

  1. Beautifull this little teddy. Lovely colours.
    Thanks for joining us at Craft your Passion.
    xxx Michelle

    AntwortenLöschen
  2. Wunderschön die Karte und das Motiv ist zuckersüß

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  3. This is a gorgeous card. The image is so adorable and I really love your card design. Thank you for playing along with our challenge this week over at Little Red Wagon.

    AntwortenLöschen
  4. Such a beautiful card, Nela. I love the colours you've used and your colouring is beautiful.

    Thanks for joining our Lili of the Valley '10th Birthday' challenge!

    Good Luck!

    Hugs

    Erica x

    AntwortenLöschen

Danke schön, dass Du Dir die Zeit genommen hast, mir zu schreiben! Ich freue mich es zu lesen!