Donnerstag, 10. April 2014

Pia in Pink!

Hallo ihr Lieben! 
Heute startet eine neue Challenge bei Mo Manning.
Das Thema lautet:

Pink / Rosa



und hier ist meine Karte:

Hello my friends!
Today starts a new challenge at Mo Manning.
The theme is:

Perfectly Pinkalicious

and here is my card:





 Für meine Karte habe ich das supersüsse Motiv Teen Fairy Pia von Mo Manning.

For my card I used the supercute Stamp Teen Fairy Pia by Mo Manning.


Das Papier ist von First Edition.
Die Rahmenstanze ist Floral Ovals von Spellbinder,
ebenso Blossom #1, die Blätter sind Tropical Leaves von Cheery Lynn.
Die Geschenke sind eine Stanze von Martha Stewart.

The paper is from First Edition.
The frame is Floral oval from Spellbinder,
as Blossom # 1, the leaves are Tropical Leaves of Cheery Lynn.
The gifts are a punch from Martha Stewart.


I wish you a nice day!




Kommentare :

  1. Nela, deine Karte ist wieder mal ein Traum
    glg Gertrude

    AntwortenLöschen
  2. An adorable card, great colours and layout. Thanks for joining Top Tip Tuesday. Elaine

    AntwortenLöschen
  3. Hallo liebe Nela,

    deine Karte gefällt mir sehr gut. Das Motiv ist zauberhaft und mal ganz anders. Ich muss mal wieder stöbern gehen bei Mo Manning......zwinker.....Ganz liebe Grüße Silvi

    AntwortenLöschen
  4. An absolutely darling image, coloured beautifully, makes a great centre piece of your gorgeous card.

    Thanks for sharing with us

    Lin
    Crafty Cardmakers and More

    AntwortenLöschen
  5. A fantastic image, its a beautiful card. Thank you for joining us at CCM&M this time.
    Yvonne

    AntwortenLöschen
  6. Thank you for joining in with my challenge at Crafty Cardmakers and more... I love the image which is beautifully coloured - it's a lovely girly card.

    Jackie

    AntwortenLöschen
  7. wow... love this card!! thanks for joining us at Pile it on this week! Hope you join us again for a new challenge that started today - Kimberly DT

    AntwortenLöschen

Danke schön, dass Du Dir die Zeit genommen hast, mir zu schreiben! Ich freue mich es zu lesen!