Donnerstag, 1. Mai 2014

Zitronen

Hallo ihr Lieben!  
 Heute möchte ich euch eine Karte zeigen, mit dem 
wunderschönen Motiv "Lemons" von Mo Manning.

Hello my friends!
Today I want to show you a card with the  
beautiful motif "Lemons" by Mo Manning.

Das Papier und die Elemente sind von  
Just so scrappy, aus dem Fresh Squeezed Kit.

 The paper and elements from Just so scrappy,  
from the Fresh Squeezed Kit.




Außerdem habe ich die Stanze "English Tea Party Doily" 
von Cheery Lynn verwendet.

 I also have used the die "English Tea Party Doily"
 by Cheery Lynn.

 

Der Spruch ist ein Freebie von Paula,
das ihr hier finden könnt.

The sentiment is a freebie from Paula,
which you may find
here .




Ich zeige die Karte hier:
The Shabby Tearoom - Tic tac toe (Pennants, Pearls, Gingham)

Wünsche euch einen schönen 1. Mai!

Wish you a nice May 1!


Kommentare :

  1. such a beautiful card love the image, design, and papers you have used. Thank you for joining us over at Crafting For All Seasons, Good Luck and we hope to see you again soon. Alison DT xxx

    AntwortenLöschen
  2. Ach menno Nela, das kannst du doch nicht machen..........bin wieder vom Stuhl gefallen beim Anblick deiner wunderschönen Karte. Ach was ist das wieder genial gestaltet. Du bist eine begnadete Kartenkünstlerin für mich. Ich bewundere deine Karten immer wieder gern. Die Coloration ist so wunderschön von den Farben, ich bin begeistert. Ganz liebe Grüße Silvi

    AntwortenLöschen
  3. Oh what a cute! I love your card! The image is just adoable & you've coloured her beautifully! I love the papers & of course I love all the layers!
    Thanks for sharing at Crafting For All Seasons this time!
    Good Luck
    Hugs
    Dawn xx

    AntwortenLöschen
  4. Ein zuckersüßes Motiv, da würde auch dieser limonadenspruch ideal passen, den mit der shcokolade kannte ich garnicht

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  5. So cute and I LOVE that saying! Thanks for joining us at the Dazzling Divas Design Challenge! Hugs, Cathy :)

    AntwortenLöschen
  6. Very cute and pretty coloring!! Thank you for joining us at "The Shabby Tea Room" for our "TicTacToe" challenge!!
    Diane TSTR DT

    AntwortenLöschen
  7. I'm loving this one - so perfectly colored and designed. Sentiment is just right, he-he!
    Have an amazing day, Nela. :)

    AntwortenLöschen
  8. This card is so sweet. I love the color choices you made for the base and your digi is colored so well. Thanks for playing with us at DCD

    AntwortenLöschen
  9. Absolutely Adorable! I love this little girl, and she is one I have not purchased-will definately have to do it! Beautiful coloring! Thanks for joining us in The Shabby Tea Room this week!

    AntwortenLöschen
  10. Your image is beautifully colored. Such a great sentiment.

    Thanks for joining our girly challenge at Creative Card Crew.

    Mari

    AntwortenLöschen

Danke schön, dass Du Dir die Zeit genommen hast, mir zu schreiben! Ich freue mich es zu lesen!