Samstag, 21. Juni 2014

Flip Flops bei SEME

Hallo ihr Lieben!  
 Heute zeigen euch die Schnipselchen bei SEME wie man
Flip-Flops macht.
Die sind super! Sommer pur.
Müsst ihr unbedingt auch probieren :-)

Und hier sind meine:

Hello my friends!
Today Schnipselchen show you at SEME how to make flip-flops.
They are great! Pure summer.

And here are my:



Das Papier ist von Raspberry Road Design
und der Stempel ist aus dem Set "The Girl has Sass" von Sassy Cheryl´s.
Der Muschelstempel ist von Magnolia.

The paper is from Raspberry Road Design and 
the stamp is from the set "The Girl has Sass" from Sassy Cheryl's.
The shell-stamp is from Magnolia.



Ich zeige meine Flip Flops bei:


Wünsche euch ein schönes Wochenende!

I wish you a nice weekend!

Kommentare :

  1. Wow, deine FlipFlops sehen richtig genial aus, eine tolle Gestaltungsart, eine fantastische Sommerdeko, totalcool

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  2. This is brilliant and perfect for our I do Like to be Beside the Seaside challenge. Thank you so much for joining us at MAWTT. Hazel L. x

    AntwortenLöschen
  3. Oh, liebe Nela - das gefällt mir wieder riesig! Nur das Wetter spielt gerade nicht mit, um Sommergefühle zu hegen;-)). Dir ein wundervolles Wochenende wünscht Daniela

    AntwortenLöschen
  4. What a great project! Thanks for playing along with us at Cute Card Thursday xx

    AntwortenLöschen
  5. Gorgeous Creation....Just perfect for our challenge over at Fan-Tastic Tuesday, thank you for joining us, we would love you to join us again next week for another fun challenge.....
    Hugs
    Suzy B Owner Fan-Tastic Tuesday
    XX

    AntwortenLöschen
  6. ah bless and what a super summer card hun - thanks so much for sharing with us at Fan-Tastic Tuesday hugs Judith DT xxx

    AntwortenLöschen
  7. WOW these are brilliant, what a great creation, Thanks for playing on MAWTT this week, We hope you can join us again next time for our Big Birthday Bash, Love Hazel (Didos) xx

    AntwortenLöschen
  8. Thanks for sharing your lovely crafting for Fan-tastic Tuesday challenge 40: summer at the beach - hope to see you again soon, Hazel, DT x

    AntwortenLöschen

Danke schön, dass Du Dir die Zeit genommen hast, mir zu schreiben! Ich freue mich es zu lesen!