Donnerstag, 3. Juli 2014

Zitrone und Himbeer

Hallo ihr Lieben! 
Heute zeige ich euch meine 3. Karte mit dem tollen Papier
von Maja Design "Coffee in the arbour".
Ich habe es kombiniert mit den süssen  Motiv "Lemons"
von Mo Manning und der Stanze "Celtic Fire rectangle"
von Cheery Lynn.

Hello my friends!
Today I show you my 3rd card with the great paper
by Maja Design "Coffee in the arbor".
I have combined it with the sweet motif "Lemons"
by Mo Manning and the die "Celtic Fire rectangle"
by Cheery Lynn.


Die Farbkombination Zitrone und Himbeer ist zwar gewagt,
aber wirkt auch frisch, wie ich finde. 
Was meint ihr?

The color combination of lemon and raspberry is indeed risky,
but it is also fresh, I think.
What do you think?

 


 Ich zeige die Karte bei:

Ich wünsche euch einen sonnigen Tag!

I wish you a sunny day!

Kommentare :

  1. Oh wow this is just stunning and so beautifully coloured. Just adore the ornate frame.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    AntwortenLöschen
  2. Really beautiful colouring, love the image too. Fabulous card!
    Thank you for sharing at Allsorts "Summer Girls" Challenge.
    Welcome again;-))m

    AntwortenLöschen
  3. Great card and beautiful colouring! Thanks for joining the Summer Fun challenge at Sweet Stampin this week and I hope you'll join us again soon! Love Jacky x

    AntwortenLöschen
  4. Gorgeous card Nela, love the colours and design. Thank you for joining us at Allsorts for our Summer Girls challenge this week x

    AntwortenLöschen
  5. Such a pretty card and so beautifully coloured - just perfect for our challenge this week. Thank you for sharing and joining in with the fun at Sweet Stampin’ this week and good luck. Hugs Janine xx

    AntwortenLöschen
  6. Thank you for joining us this week at Sweet Stampin', with your delightful card. Debbiex

    AntwortenLöschen
  7. Beautiful card.

    Thanks for sharing it with us at the Cutie Pie Challenge.

    Helen x

    AntwortenLöschen

Danke schön, dass Du Dir die Zeit genommen hast, mir zu schreiben! Ich freue mich es zu lesen!