Samstag, 15. November 2014

Schneeflocke - Alles geht bei My Besties

Hallo ihr Lieben! 
Heute startet eine neue Challenge bei 


Unser Thema ist:

Alles geht mit My Besties - 
Anything goes with My Bestie

und hier ist meine Karte:



Materialliste:
Bottle Caps von My Besties
Scallop Rosette Kit von Cuttlebug
Rosen Bänder und Halbperlen Set von Kreativtheke
Interlocking Snow Background von DRS Design.
 
Die Vorlage für die Schneeflocken Karte findet ihr bei:
Sie ist von Karla.



Ich zeige die Karte bei:

Wünsche euch einen schönen Tag! 
Ich melde mich später nocheinmal mit dem 
SEME Post.


Kommentare :

  1. Very pretty! I love the pink rosette ribbon. Thanks for joining us at Really Reasonable Ribbon.

    AntwortenLöschen
  2. Faby coloring!! Love that rose ribbon...fabby!!
    Thank you for joining us at Really Reasonable Ribbon!
    Hugs!
    Heather

    AntwortenLöschen
  3. Lovely project an sooooo pretty too, thanks for joining us at Winter Wonderland. xx

    AntwortenLöschen
  4. A gorgeous snowflake decoration. Love the bottle cap center. Thanks for joining in with our 'Christmas Decorations' challenge at Winter Wonderland this week, and good luck
    Eileen x

    AntwortenLöschen
  5. Wonderful project, love the way it is decorated! Thank you so much for sharing it with us at the Crafty Catz! Ingrid x

    AntwortenLöschen
  6. This is very cute. The colors are great and I love the bottlecap. Thank you so much for playing along in our challenge at Graph'it! I hope you join us again. Good Luck! ~ Lizzy DT

    AntwortenLöschen
  7. Such a pretty card, love the design! Thanks so much for joining us at Graph'It Colouring Challenge
    Claire xx

    AntwortenLöschen

Danke schön, dass Du Dir die Zeit genommen hast, mir zu schreiben! Ich freue mich es zu lesen!