Donnerstag, 8. Januar 2015

Mo´s Digital Pencil - Anything goes

Hallo ihr Lieben! 
Heute startet eine neue Challenge bei Mo Manning.
Das Thema lautet:

Alles geht


und hier ist meine Karte:

Hello my friends!
Today starts a new challenge at Mo Manning.
The theme is:

Anything goes

and here is my card:





Für meine Karte habe ich das schnuckelige Motiv Taste of winter gewählt.

For my card I choose the fabulous Design Taste of winter by Mo Manning.





Der Hintergrund ist mit SU Stampin´ write gesprüht
und der Schnee ist mit Snow-Tex gemacht.
 
 The background is sprayed with SU Stampin write
and the snow is made with Snow-Tex.
 


Ich wünsche euch einen schönen Tag! 

I wish you a nice day!




Kommentare :

  1. Hallo Nela, deine Karte ist wunderschön geworden das Motiv ist richtig süss und super Coloriert
    glg Gertrude

    AntwortenLöschen
  2. I love the different textures on your card and the use of gems for the snowflakes. Thank you for sharing your lovely card with us at Eureka Stamps. Mary DT

    AntwortenLöschen
  3. Gorgeous card and such a wonderful coloring. Thanks for joining us this week at Eureka for our Snowman or Snowflakes Challenge.
    Karal DT

    AntwortenLöschen
  4. What an adorable image! This card is beautiful and perfect for our snowman or snowflake challenge this week at Eureka Stamps. Thanks for joining us! Julie, DT member.

    AntwortenLöschen
  5. nee, ist die süß!!! So steht mein Sohn auch immer, wenn es schneit... :)

    LG, Heike

    AntwortenLöschen

Danke schön, dass Du Dir die Zeit genommen hast, mir zu schreiben! Ich freue mich es zu lesen!