Dienstag, 12. Januar 2016

Wishing for snow mit Chameleon Stiften

Hallo ihr Lieben!
Ich habe euch ja schon erzählt, dass ich ein paar neue Sachen 
ausprobieren möchte.
Hier ist meine erste Karte, die mit Chameleon Stiften coloriert ist.
Ich muss noch viel Üben, aber dass die Übergänge so weich 
sind, gefällt mir sehr gut. 
Diese Stifte werden erst mit durchsichtiger Farbe aufgehellt und werden
dann von selbst dunkler.

Das Motiv heißt "Wishing for snow" und ist von Mo Manning,
in ihrem Digi Shop gibt es gerade einen Winter Sale.

 


Ich zeige die Karte bei: 
 


Wünsche euch einen schönen Abend!


Kommentare :

  1. Nela, this is beautiful in every respect. From the adorable image that is colored to perfection to the die cut of the card and the fabulous paper and embellishments. What a wonderful card! Thanks for joining us at The Cutie Pies for our KRAFTY CUTIES challenge! Hugs, Gail

    AntwortenLöschen
  2. Such a lovely image and great coloring!! I love the lacy border too! Thanks for joining! CDD DT Bianca :)

    AntwortenLöschen
  3. Such a gorgeous and elegant card! Love your coloring and the die cut of the card is so creative! Thanks for playing with us at Craftin Desert Divas Linky Party!
    Giorgia DTM

    AntwortenLöschen
  4. Great card and great coloring. I love the shape. Thanks for joining us at Crafty Sentiments Designs. Hope to see you again on the next challenge! Good luck!!! Patricia.

    AntwortenLöschen
  5. Nice card. Thanks for joining us at Crafty Sentiments Designs. hugs
    laurigami

    AntwortenLöschen
  6. Absolutely gorgeous, so cute! Thanks for joining us at the Cutie Pie's :)
    Wendy xx

    AntwortenLöschen
  7. Gorgeous - love your card shape.

    Thanks for joining us at the Cutie Pie Challenge.

    Helen x

    AntwortenLöschen

Danke schön, dass Du Dir die Zeit genommen hast, mir zu schreiben! Ich freue mich es zu lesen!