Dienstag, 22. März 2016

Geburtstag und "gehäkelter" Toilettenrollenhalter ohne Wolle

Hallo ihr Lieben!
Ich möchte euch gerne eine Geburtstagskarte zeigen.

Der Hase ist aus dem Stempelset von Mama Elephant
 "Up and away".
Die Lawn Fawn Texte heißen Scripty Sayings und die Wolken sind
 "Puffy Cloud Borders Dies" von Lawn Faw.


Außerdem habe ich zum bestandenen Führerschein statt 
einem gehäkelter Toilettenrollenhalter einen aus Papier gemacht-
mehr mein Medium :-)

 

Ich zeige die Karte hier:

 
Ich wünsche euch einen schönen Nachmittag! 


Kommentare :

  1. Hi Nela, what a wonderful card, I love the cute little bunny hanging on to its umbrella floating through the clouds. Such a pretty card and beautifully coloured.

    Marie

    AntwortenLöschen
  2. I love how she's bouncing along the clouds. Great card. Thanks for joining in at City Crafter. Marina DT

    AntwortenLöschen
  3. This is such a cute card, thanks for playing along with us at CCCB!

    AntwortenLöschen
  4. What a lovely card for our challenge! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    AntwortenLöschen
  5. Such a sweet and lovely birthday card! And perfect for our challenge. Thanks so much for joining us at CCCB!

    AntwortenLöschen
  6. Such a darling card Nela. Love the design and the image is adorable!
    Thank you so much for playing along in my Critters and Creatures Linky party, sorry I am late commenting!

    AntwortenLöschen

Danke schön, dass Du Dir die Zeit genommen hast, mir zu schreiben! Ich freue mich es zu lesen!