Dienstag, 26. April 2016

Hochzeitskarte - Bride and Groom

Hallo ihr Lieben!
Heute möchte ich euch eine Karte mit
Mo Mannings "Bride and Groom" zeigen,
die ich auf dem Blog von  Mo´s Dream Team zeige.
***


Hello my dears!
Today I want to Show a card with
Mo Manning's "Bride and Groom".
I Show the card on the blog of Mo's dream Team.




Die vielen Blumen sind mit Stanzen und Stempel von Sue Wilson gemacht:
Perfect Peony Open Petals
Perfect Peony Complete Petals
Stamps Shaded Peony
Der Spruch ist von Marianne Design und die Blätter ebenfalls.
(Craftables Punch die - Autumn leaves)

Ich zeige die Karte bei:
***

The many flowers are made with stamps and dies from Sue Wilson:
Perfect Peony Petals Open
Perfect Peony Petals Complete
Stamps Shaded Peony
The sentiment is from Marianne Design and the leaves also.
(Craftables Punch the - Autumn leaves)

Wünsche euch einen angenehmen Tag!
***

I wish you a nice day!


Kommentare :

  1. Complimenti la tua creazione è favolosa stupenda ! bravissima complimenti Grazie per aver partecipato al challenge di Craft and Smash! Ciao LittlefrogRanocchia!

    AntwortenLöschen
  2. Beautiful wedding card! I'm sure any couple would be overjoyed to get this beauty! Thanks for joining our "Black & White" challenge at Dies R Us!

    AntwortenLöschen
  3. Gorgeous wedding card and your flowers look so delicate & pretty! Thanks so much for playing in our ‘BLACK & WHITE’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    AntwortenLöschen
  4. Beautiful creation!!! Thank you for joining us on Simply Create Too!!
    Arlette DT xx

    AntwortenLöschen
  5. thanks for your entry in craft and smash challenge :) Serena from the DT

    AntwortenLöschen
  6. Super schöne Karte! Danke für's Verlinken auf Simply Create Too und viel Erfolg!

    AntwortenLöschen

Danke schön, dass Du Dir die Zeit genommen hast, mir zu schreiben! Ich freue mich es zu lesen!