Dienstag, 10. Mai 2016

Fairy Princesses - City Crafter und Mo´s Dream Team

Hallo ihr Lieben!
Heute möchte ich euch eine Karte mit
Mo Mannings "Fairy Princesses" zeigen,
die ich auf dem Blog von  Mo´s Dream Team zeige.

Gleichzeitig ist dies auch mein Beitrag als Gastdesigner bei
Citycrafter

***

Hello my dears!
Today I want to Show a card with
Mo Manning's "Fairy Princesses".
I Show the card on the blog of Mo's dream Team.


At the same time this is also my contribution as a guest designer at
City Crafter.



 
 Das kleine Schloss ist Marianne Design Collectables Castle COL1404.

Das Papier ist von Lili of the Valley.
Die Kartenform heißt Tafelkarte.

Ich zeige die Karte bei: 



***
 The small castle is Marianne Design Collectables Castle COL 1404.
The paper is from Lili of the Valley.
The card form is a Board card.


Wünsche euch einen schönen Tag!

***
I wish you a nice day!
 
 
 

Kommentare :

  1. A very magical card Nela and just perfect for our Allsorts theme this week, many thanks for joining in.

    I have some Tattered Lace candy here

    B x

    AntwortenLöschen
  2. Fabulous card and love the cute images. Thanks for joining us for our Things with Wings Polkadoodles Challenge

    Karon DT, Polkadoodles

    AntwortenLöschen
  3. I love these fun, cute princesses and the pink fairytale palace. The sentiment is just perfect. Thank you for being our wonderful Guest Designer at City Crafter this week.

    AntwortenLöschen
  4. What a gorgeous creation!! It's just perfect for our challenge and Thanks so much for being our GD this week!

    AntwortenLöschen
  5. Thanks for joining us at allsorts Tracy X

    AntwortenLöschen
  6. This is fabulous!!!! Thanks for being our guest this week at CCCB!

    AntwortenLöschen
  7. You nailed our theme and your card is gorgeous/ Thank you so much for being our GD this week at CCCB!

    AntwortenLöschen
  8. Fabulous make! Thank so much for joining our 'Things with Wings' challenge over at Polkadoodles
    Claire xx

    AntwortenLöschen

Danke schön, dass Du Dir die Zeit genommen hast, mir zu schreiben! Ich freue mich es zu lesen!