Dienstag, 12. Juli 2016

Pineapple Girl - Fruity Girls

Hallo ihr Lieben!
Ich freue mich weil ich heute Geburtstag habe und dazu
noch einen freien Tag!

***

Hello my dears!
I am happy because I have birthday today and a day off!


Außerdem habe ich eine Karte mit der süssen Pineapple Girl gemacht
 und gehört zu den Fruity Girls von Mo Manning und ich finde sie toll!

***

In addition, I made a card with the sweet Pineapple Girl,
  one of the Fruity Girls of Mo Manning and I think it's great!



Hier noch ein näherer Blick auf die Coloration:

***

Here's a closer look at the Coloration:




Schaut doch einmal auf unserem Blog
Dort findet ihr viele Inspirationen.

***

Check it on our blog Mo's dream team.
There you'll find lots of inspiration.

Ich zeige die Karte hier:



Wünsche euch einen schönen Tag! 

***

I wish you a nice day!


Kommentare :

  1. A wonderful card!
    Thank you soo much for taking part in our "pink, green, white” colour challenge over at Crafty Friends.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Come and Get It)

    (DT Crafty Friends)

    AntwortenLöschen
  2. What a gorgeous card, I love that image and you've colored it beautifully! Thanks so much for joining us at Crafty Friends!
    Tammy x

    AntwortenLöschen
  3. Glückwunsch, im Nachhinein! Was für eine Sommer-pur-Karte! Die kleine Dame ist aber auch so goldig und wunderbar koloriert! Vielen Dank für deine Teilnahme an der Stempelgarten Challenge.
    Liebe Grüsse
    Nicole (DT)

    AntwortenLöschen
  4. Beautiful card! Love the colors and papers here! Wonderful coloring as well!Thanks for sharing it with us at My Sheri Crafts!

    AntwortenLöschen
  5. Beautiful card! Thanks for sharing with us at My Sheri Crafts!

    Glenda

    AntwortenLöschen
  6. What a cute card! Great image and coloring. Love the cuts and flowers

    Thanks for sharing with My Sheri Crafts

    AntwortenLöschen
  7. She looks cool! Great card. Thanks for sharing this beauty with us at Crafting with Dragonflies!

    AntwortenLöschen
  8. Hi Nela, eine ganz tolle karte ist das geworden. Super schön und so sommerlich. Danke für deine Teilnahme bei der Stempelgartenchallenge, deine Alma

    AntwortenLöschen

Danke schön, dass Du Dir die Zeit genommen hast, mir zu schreiben! Ich freue mich es zu lesen!