Samstag, 1. April 2017

SEME - U-Fold Card

Hallo ihr Lieben!
Heute gibt es eine neue Anleitung bei SEME
und zwar von Kathrin die uns eine

U-Fold Card
  zeigt.
Eine richtig schöne Kartenart!

Und hier kommt meine:

mit einem süssen Stempel von Art Impression aus dem
Set "Nuts About You".
(das Set habe ich bei einer Challenge bei Art Impression gewonnen-
vielen Dank dafür!!)





Die Berge und die Wolken sind von Lawn Fawn.

Ich zeige die Karte hier:


 Wünsche euch ein schönes Wochenende! 
Liebe Grüße Nela

Kommentare :

  1. OMG...ist die supersüß!!!! Absolut herzig und ganz toll gemacht!
    Liebe Grüße
    Martina

    AntwortenLöschen
  2. Prachtig kaartje Nela! Top!
    Groetjes Suzan

    AntwortenLöschen
  3. Oh wow this is wonderful Nela! You've created such a wonderful scene and your colouring on those adorable squirrels is simply stunning! Thanks for sharing with us at Just Add Ink this week:-)

    AntwortenLöschen
  4. Total klasse deine Karte! Bin ganz verliebt ;)
    Gruß Sonny

    AntwortenLöschen
  5. Nela, this is gorgeous! Love your use of colour. Thanks for joining in the fun at Just Add Ink this week!

    AntwortenLöschen
  6. Oh my goodness, this is cuteness overload!! Absolutely love your folding card design and those squirrels are just adorable. Everything is beautifully coloured too, I would love to receive a card like this!! So very glad you shared it with us at Just Add Ink!

    AntwortenLöschen
  7. Your squirrels are just adorable Nela and I love how you created the scene of them floating above a snowy capped mountain range. Very sweet! Thanks for joining us at Just Add Ink this week.

    AntwortenLöschen
  8. This looks like a fun fold to try.. Love the image and your coloring along with the scene you have created. Thanks for playing along with us this fortnight at Star Stampz. AJ DT SS

    AntwortenLöschen

Danke schön, dass Du Dir die Zeit genommen hast, mir zu schreiben! Ich freue mich es zu lesen!